Menu

Wybierz kategorię

Wyszukaj

A+ A A-

AUDI 60-90 1965-72r

  • audi_60_1
  • audi_60_2
  • audi_60_3

Opis:

Audi kod modelowy F103 zastąpił i na nim głównie bazował model DKW 102, który był zupełnie nie udany. Początkowo wprowadzony na rynek samochód był pod nazwą Audi dopiero później przemianowano go na Audi 72 co pochodziło od ilości koni mechanicznych zgromadzonych pod maską. Audi 72 to samochód klasy średniej produkowany od 1965 roku dostępny jako dwu i czterodrzwiowy sedan i trzydrzwiowe coupe. W 1966 roku do oferty dołączyły mocniejsze Audi 80 i Audi SUPER 90 a 1968 roku słabsze AUDI 60. Od roku 1969 Audi 72 i 80 zostają zastąpione modelem AUDI 75. Produkcję zakończono w 1972 roku na rzecz modelu AUDI 80 B1. Na rynku klasyków nie są to auta cenione, jednak za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymujemy solidnego niemieckiego klasyka.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 11 000 zł  |  DOBRY: 7 800 zł  |  ŚREDNI: 4 000 zł  |  PROJEKT: 2 200 zł
Czytaj dalej...

AUDI 100 (C1) COUPE S 1970-76r

  • audi_100_coupe_s
  • audi_100_coupe_s_1

Opis:

Audi 100 C1 coupe S to zupełnie inny samochód niż nudna wersja sedan. Pomimo iż zastosowano wiele elementów wspólnych dla obu wersji to wersja coupe zyskała miano samochodu kultowego. Audi coupe S to jeden z tych samochodów, który stał się obiektem pożądania dopiero z biegiem lat. Doceniono finezyjny projekt nadwozia i dokładność niemieckich inżynierów. Obecnie wartość tej wersji jest wyższa od produkowanych w tym okresie sedanów. Warto zwrócić uwagę na ten samochód.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 16 000 zł  |  DOBRY: 12 500 zł  |  ŚREDNI: 7 000 zł  |  PROJEKT: 3 500 zł
Czytaj dalej...

AUDI 100 (C1) SEDAN 1968-76r

  • Audi100_c1

Opis:

Audi prezentując limuzynę klasy wyższej chciało zaistnieć jako alternatywa dla Mercedesa. Model AUDI 100 C1 był bardzo udanym ze względu na wysoką jakość materiałów i dbałość o detale. Zaprezentowany w 1968 roku faktycznie wzbudził zainteresowanie. Oferowany był w wersji sedan dwu-drzwiowy i sedan cztero-drzwiowy a także w wersji coupe. We wszystkich C1 montowano czterocylindrowei silniki benzynowe o mocy od 80-115KM. Jako klasyki nie osiągają wysokich cen. Wersje coupe są droższe i trafiły do oddzielnego opracowania.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 11 000 zł  |  DOBRY: 8 000 zł  |  ŚREDNI: 4 000 zł  |  PROJEKT: 2 100 zł
Czytaj dalej...

BMW (E30) M3 1985-91r

  • bmw_e30_m3
  • bmw_e30_m3_1
  • bmw_e30_m3_2

Opis:

BMW E30 M3  produkowany był w dwóch wersjach nadwozia: coupe oraz kabriolet. Wyposażony był w czterocylindrowy silnik S14 o pojemności 2,3 litra i mocy 215KM bądź 2,5 litra o mocy 238KM i manualną pięciobiegową skrzynię biegów. Wypuszczano też krótkie limitowane serie w celach m.in. homologacyjnych lub jako ukoronowanie zwycięstw w mistrzostwach DTM: M3 Evolution, M3 Evolution II, M3 Sport Evolution, M3 Europameister, M3 Roberto Ravaglia, M3 Johnny Cecotto, M3 Tour de Corse. Wersja M3 to bardzo ciekawy i poszukiwany samochód wśród kolekcjonerów. Wyprodukowano w sumie  17184 sztuk samochodów we wszystkich wersjach.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 110 000 zł  |  DOBRY: 70 000 zł  |  ŚREDNI: 42 000 zł  |  PROJEKT: 23 000 zł
Czytaj dalej...

BMW 2002 SEDAN/CABRIOLET 1971-75r

  • bmw_2002_1
  • bmw_2002_2
  • bmw_2002_3

Opis:

BMW 2002 to dwudrzwiowy sedan zaprezentowany kilka lat po 1502/1602 i miał za zadanie ugruntować pozycję BMW w segmencie średnich aut sportowych. Silnik o pojemności dwóch litrów "rozwiercony" z mniejszej pojemności dawał 100KM i nie dawał oczekiwanej radości z jazdy. Dużo lepiej prezentowała się wersja 2002ti o mocy 120KM, mimo tego samochód sprzedawał się słabo. BMW zaproponowało również wersję z układem wtryskowym 2002tii oraz wersję 2002 turbo, które znalazły się w oddzielnym opracowaniu. W sprzedaży również oferowano wersję 2002 cabrio, w obecnej chwili dwukrotnie droższa w stosunku do wartości bazowych podanych poniżej.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 25 000 zł  |  DOBRY: 18 000 zł  |  ŚREDNI: 11 800 zł  |  PROJEKT: 3 600 zł
Czytaj dalej...