Menu

Wybierz kategorię

Wyszukaj

A+ A A-

Porsche 914-4 1969-75r

  • porsche_914_4

Opis:

Opracowane przy współpracy z Volkswagenem porsche 914 miało zastąpić czterocylindrowe porsche 912. Mariaż z Volkswagenem nie przysporzył 914-stce sympatyków. Zyskała ona miano Volks-Porsche i zastanawiano się czy to w ogóle jest Porsche. W początkowej fazie produkcji samochód wyposażony był w silnik zapożyczony od VW411 1,7l o mocy 80KM a od 1973 1,8l o mocy 86KM. Również w 1973 roku dołącza silnik 2.0l o mocy 101KM. Samochody 914-4 są mniej warte od ich braci z typowymi silnikami porsche. Wersja oznaczona 914-6  została opisana i wyceniona oddzielnie.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 33 000 zł  |  DOBRY: 26 000 zł  |  ŚREDNI: 16 000 zł  |  PROJEKT: 9 500 zł
Czytaj dalej...

AUDI V8 1988-93r

  • audi_v8_1
  • audi_v8_2
  • audi_v8_3

Opis:

Samochód ten korzystał ze wspólnej płyty podłogowej z modelami AUDI 100/200 jednak został wyposażony w 32-zaworowy silnik V8 co w połączeniu z doskonale ze stopniowanymi skrzyniami biegów i napędem na obie osie dawało znakomite osiągi. Samochód był montowany z dwoma wersjami silnika o pojemności 3,6l i 4,2l  o mocach odpowiednio 250KM i 280KM. Dostępne skrzynie biegów w tym modelu to cztero-biegowa skrzynia automatyczna i 5 oraz 6 biegowe skrzynie manualne. Szczególnie ciekawa konfiguracja to samochód z silnikiem 4,2l i sześciobiegową manualna skrzynią biegów. Zestawienie to dawało przyspieszenie do 100km/h w czasie 6,9 sekundy i pozwalało rozpędzić auto do 249km/h.
Model Audi V8 był bardzo dobrze wyposażony. Ogrzewanie postojowe, pamięć ustawień foteli oraz lusterek, domykanie szyb oraz szyberdachu z pilota, funkcja automatycznego przestawienia lusterek podczas cofania czy telefon to wyposażenie jakie można było otrzymać w V8-mce. Samochód był również dostępny w wersji przedłużonej "lang". Model Audi V8 nie odniósł sukcesu. Produkowany był stosunkowo krótko i nie wyprodukowano wielu egzemplarzy. Dostępność jednak na naszym rynku jest spora i warto zainteresować się tym pojazdem.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 12 800 zł  |  DOBRY: 8 500 zł  |  ŚREDNI: 5 500 zł  |  PROJEKT: 3 500 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W100) 600 1963-81r

  • Merc
  • mercedes_w100_600

Opis:

Najbardziej luksusowy model mercedesa w historii. Obecny na rynku przez 18 lat, dostępny w dwóch wersjach Limousine i przedłużonej siedmio-miejscowej wersji Pullman. Ceniony przez najwyższych przedstawicieli rządów, wyposażany często w kuloodporne szyby. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 6,3l i mocy 250KM co przy masie pojazdu około 2,5 tony nie dawało sportowych osiągów, jednak pozwalało poruszać się w przyzwoitym tępie. Limuzyna przyspieszała do setki w 10 sekund a cięższy Pullman w 12 sekund. Na specjalne zamówienie wyprodukowano 2677 egzemplarzy. Jako ciekawostkę należy dodać, zę firma Mercedes powróciła do produkcji super luksusowych limuzyn dopiero w 2002 roku pod nazwą Maybach. Jest to rzadki pojazd i osiąga wysokie ceny na rynku.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 190 000 zł  |  DOBRY: 150 000 zł  |  ŚREDNI: 90 000 zł  |  PROJEKT: 55 000 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W124) 500 E SEDAN 1992-94r

  • mercedes-benz_500e_5
  • mercedes-benz_500e_6
  • mercedes-benz_500e_7

Opis:

Cztero-miejscowa sportowa wersja mercedesa W124 500E to sportowy samochód, który został opracowany przy współpracy z firmą Porsche. W 1990 roku postanowiono stworzyć konkurenta dla BMW w segmencie sedanów. Auto miało być dynamiczne i komfortowe. Montaż tej wersji prowadzony był w fabryce Porsche a potem odsyłano je do Stuttgartu. Do napędu wykorzystano silnik V8 z mercedesa R129 o mocy 320KM. Samochód oferowany był tylko w konfiguracji z 4-biegową automatyczną skrzynią biegów. O komfort dbało samopoziomujące się zawieszenie NIVO z regulacją twardości. Mercedes był bogato wyposażony w standardzie, jednak możliwe było za dopłatą dodatkowe wyposażenie, takie jak automatyczna klimatyzacja,webasto,komputer pokładowy. Na rynku wtórnym to bardzo ciekawa propozycja dla kolekcjonerów. Wartość tego pojazdu prawdopodobnie z każdym rokiem będzie rosła.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 48 000 zł  |  DOBRY: 42 500 zł  |  ŚREDNI: 34 000 zł  |  PROJEKT: 24 000 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W116) 450SL 6.9 SEDAN 1975-80r

  • mercedes_w116_450sl_6.9

Opis:


Specjalna limitowana wersja 450SEL 6.9  pojawiła się w 1975 roku. Wyposażona została w silnik V8 o pojemności 6,9 litra i mocy 286KM. Do 100km/h samochód przyspieszał w 7,4 sekundy i dzięki zastosowaniu hydro-pneumatycznego zawieszenia prowadził się bardzo komfortowo. Doskonale wyposażony, między innymi w automatyczną klimatyzację, pełnił rolę flagowej limuzyny mercedesa. Kosztował krocie, bo za równowartosć kwoty wydanej na mercedesa można było kupić dwa Jaguary XJ-S 12V. Mimo to, mercedes to mercedes i nabywców znalazło 7380 sztuk tego pojazdu. Na rynku jest to najbardziej wartościowy mercedes W116 sedan zwłaszcza w wersji europejskiej.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 39 000 zł  |  DOBRY: 30 000 zł  |  ŚREDNI: 14 000 zł  |  PROJEKT: 7 500 zł
Czytaj dalej...