Menu

Wybierz kategorię

Wyszukaj

A+ A A-

Mercedes (R121) 190SL ROADSTER 1955-63r

  • mercedes_r121_190sl_2

Opis:

Mercedes R121 190 SL- „super light” w założeniu miał być roadsterem o zacięciu sportowym. Premiera tego auta miała miejsce na AUTO SHOW w Nowym Yorku w 1954 roku. Pomimo zastosowania aluminiowych drzwi samochód i tak był za ciężki a jego masa i cztero-cylindrowy silnik o pojemności 1,9l i mocy 105KM w zestawieniu z cztero-biegową manualną skrzynia biegów nie zapewniały mu oczekiwanych osiągów. Samochód nawet z bagażami, spisywał się dobrze i był alternatywą dla tych którzy nie mogli sobie pozwolić na model W198 300SL. Sprzedaż 190 SL była prowadzona równolegle z modelem 300SL, jednak samochody były budowane na zupełnie innej płycie podłogowej. W przypadku 190SL była to krótsza płyta z modelu W120/1. Początkowo w sprzedaży oferowana była również tańsza wersja z miękkim dachem i droższa z tzw. „hardtop-em”. W 1959 roku samochód przeszedł mały „facelifting”, który polegał na powiększeniu tylnego okna w „hardtop-ie”. Produkcja zakończyła się w roku 1963 kiedy to na rynek wprowadzono model W113 230SL, który zastąpił zarówno R121 190SL jak i W198 300SL.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 160 000 zł  |  DOBRY: 120 000 zł  |  ŚREDNI: 60 000 zł  |  PROJEKT: 30 000 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W201) 190E 2.3/5 16v SEDAN 1983-93r

  • mercedes-benz_190e_2.3-16_1
  • mercedes-benz_190e_2.3-16_3
  • mercedes-benz_190e_2.3-16_5

Opis:

Wracając myślami do lat 70-tych inżynierowie Mercedesa zatęsknili za sukcesami w sportach motorowych. Mineło już kilkanaście lat od sukcesów ośmio-cylindrowego R107 450SLC 5.0l a następców nie było widać. Zdecydowano, iż najmniejszy z Mercedesów wystartuje w rajdach samochodowych. Zwrócono się więc do znanej angielskiej firmy "Coshwort", aby ta dostarczyła odpowiedni silnik. Projekt nazwano WAA by Coshwort.  Projekt odniósł sukces i Mercedes wygrał zawody DTM tj. "Deutsche Tourenwagen Meisterschaft". Po tym sukcesie zdecydowano wprowadzić samochód do seryjnej produkcji. Debiut Mercedesa 190E 2.3-16 miał miejsce w 1983 we Frankfurcie. W 1988 roku pojawiła się mocniejsza jednostka 190E 2.5-16 o mocy 204KM a wersje po wizycie w AMG miały aż 225KM. W odpowiedzi na BMW M3 sport Mercedes zaproponował wersje 190 "EVO I" i "EVO II" o mocach odpowiednio 194KM i 235KM. Samochody w wersjach EVO i po "power pack-u" AMG są oczywiście droższe.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 50 000 zł  |  DOBRY: 29 000 zł  |  ŚREDNI: 14 000 zł  |  PROJEKT: 8 500 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W110) 190-230 SEDAN "Fintail" lub "Heckflosse" 1959-68r

  • mercedes_w110_190_230_3
  • mercedes_w110_190_230_4

Opis:

Mercedes-Benz W110 był samochodem średnim w gamie Mecedesa w połwoie lat 60-tych. Wyposażano go w silniki benzynow cztero i sześcio-cylindrowe a także w silniki diesla, które były bardzo cenione przez taksówkarzy.Samochód sprzedawał się bardzo dobrze, szczególnie na rynku amerykańskim. Mercedes z tym właśnie modelem rozwinął swój program bezpieczeństwa i poddał ten samochód pełnym testom zderzeniowym. Model W110 zastąpił model W120 a "facelifting" przeszedł w 1965 roku.Wtedy właśnie pojawił się silnik benzynowy sześciocylindrowy  o pojemności 2,3l. i mocy 175KM. Wersja W110 230S odniosła największy sukces na rynku europejskim. W sumie wyprodukowano około 966tys. egzemplarzy a samochód z biegiem czasu stał się ciekawostką dla pasjonatów motoryzacji. Wersja 230S jest najciekawszą propozycją pod względem kolekcjonerskim.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 30 000 zł  |  DOBRY: 21 000 zł  |  ŚREDNI: 9 500 zł  |  PROJEKT: 4 000 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W201) 190 SEDAN 1982-93r

  • mercedes_w201_190
  • mercedes_w201_190_1

Opis:

Mercedes 190 to samochod średniej klasy w ofercie mercedesa. Wyprodukowano prawie 2mln egzemplarzy z czego wiele trafiło na Polski rynek. Dostępność i wybór w Polsce jest bardzo duży , ale rzadko możemy trafić na zadbany egzeplarz. Ciekawe wersje, szczególnie te z dużymi silnikami mogą być ciekawą ofertą dla osób z mniej zasobnym portfelem, które chcą rozpocząć swoją przygodę z klasykiem. Ceny są atrakcyjne, jak za auto w pełni użytkowe. Zadbany egzemplarz posłuży jeszcze wiele lat w codziennej eksploatacji. Model W201 spotykany był również w wersjach Cosworth i Evolution z silnikami 2,3l 16v oraz 2,5l 16v. Są to wersje rzadko spotykane i zdecydowanie więcej warte. Zajmują one swoje odrębne miejsce w naszym katalogu.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 10 000 zł  |  DOBRY: 5 800 zł  |  ŚREDNI: 3 200 zł  |  PROJEKT: 1 500 zł
Czytaj dalej...

Mercedes (W120,W180) 180-220S SEDAN 1953-62r

  • mercedes_w120_180_220s
  • mercedes_w120_180_220s_2

Opis:

Mercedes modelem W120 zapoczątkował nowe podejście do budowy samochodów po II wojnie światowej. Samochód ten rozpoczął długą drogę budowania marki,reputacji i zaufania klientów w wyjątkowość i niezawodność samochodów z gwiazdą na masce. Mercedes zaczął zwracać uwagę na komfort i bezpieczeństwo pasażerów. Modeli tych na rynek trafiło sporo w wielu odmianach a Mercedesy te okreśłane były żartobliwie "ponton" prawdopodobnie ze względu na konstrukcję i charakterystyczne błotniki. Pojazdy są dosyć popularne wśród kolekcjonerów i nie osiągają astronomicznych cen. Za zadbany egzemplarz należy jednak zapłacić.

Wycena naszego specjalisty wg stanu pojazdu:

ZNAKOMITY: 32 000 zł  |  DOBRY: 22 000 zł  |  ŚREDNI: 11 000 zł  |  PROJEKT: 6 500 zł
Czytaj dalej...